طراحی ، راه اندازی و سئو انواع سایت های حمل و نقل و باربری

استفاده از مشاوره رایگان

مشتریان استودیو سیمیا

طراحی و راه اندازی سایت

طراحی و راه اندازی صفر تا صد انواع سایت های حمل و نقل و باربری با بهترین امکانات و داشبورد حرفه ای و آسان برای مدیریت سایت ، با بهره گیری از به روزترین و پیشرفته ترین امکانات برای مدیریت آنلاین انواع سایت های باربری

پشتیبانی سایت
سئو و بهینه سازی سایت

بهینه سازی و سئو

بهینه سازی و سئو سایت های باربری و حمل و نقل و کسب رتبه های بالا در گوگل با کلماتی متنوع و پرسرچ ، بهره گیری از برترین کارشناسان سئو و بهینه سازی سایت برای کسب رتبه های بالا در گوگل

تولید محتوا

تولید محتوای تخصصی در حوزه باربری و حمل و نقل به صورت اختصاصی و یونیک برای کسب و کار شما توسط کارشناسان محتوای برجسته و بارگذاری شده در سایت به صورت کامل سئو شده

دیجیتال مارکتینگ

نمونه کارهای استودیو سیمیا

سایت باربری کارگوبار کاملا گرافیکی طراحی و راه اندازی شده است و به صورت تخصصی حمل بار و باربری در مناطق مختلف تهران را انجام می دهد. از همین رو علاوه بر طراحی سایت ، به صورت تخصصی بر روی تمامی کلمات باربری تهران در گوگل دارای رتبه های بالایی می باشد.
طراحی و راه اندازی سایت باربری کالابار به صورت کاملا ریسپانسیو و هماهنگ با موبایل و تبلت به همراه سئو و بهینه سازی سرعت سایت و کسب رتبه های بالا در کلمات اصلی و فرعی مربوط به باربری ، تولید محتوای تخصصی در حوزه باربری و حمل و نقل و فعالیت مداوم
سایت حمل و نقل و باربری تهران سعادت به عنوان یکی از برترین باربری های کشور شناخته میشود. استودیو سیمیا علاوه برا طراحی و راه اندازی سایت ، سئو و پشتیبانی این مجموعه را نیز انجام می دهد. تقریبا در حدود 300 کلمه کلیدی بین 3 لینک اول گوگل قرار دارند.

نظرات مشتریان

ممنون از استودیو سیمیا برای طراحی و سئو بسیار عالی مجموعه ما​

مدیر عامل باربری تهران سعادت​

مدیر عامل باربری تهران سعادت​

راه اندازی و طراحی و همچنین سئو سایت بنده توسط استودیو سیمیا انجام شد ، بسیار راضی بودم از خدمات و پشتیبانی قوی

مدیر عامل باربری کالابار

مدیر عامل باربری کالابار

پشتیبانی قوی و کار حرفه ای و اصولی از برترین ویژگی های استودیو سیمیا بود ، سپاس از شما

مدیر عامل کارگوبار

مدیر عامل کارگوبار

چرا سیمیا

پشتیبانی 24 ساعته

کارشناسان استودیو سیمیا ، از راه اندازی اولیه وب سایت تا سئو سازی و به نتیجه رسیدن کسب و کار شما در کنار شما است و به صورت 24 ساعته پشتیبان شما عزیزان می باشد.

امکانات بالا

تمامی وب سایت های طراحی شده برای سایت های باربری و حمل و نقل توسط استودیو سیمیا دارای امکانات بسیار پیشرفته و عالی می باشد و تمامی نیازهای شما را برای مدیریت یک سایت باربری تامین می کند.

مشاوره رایگان

قبل از هرگونه تصمیم برای راه اندازی کسب و کار آنلاین خود می توانید از جلسات حضوری و کاملا رایگان کارشناسان استودیو سیمیا بره مند شوید و ما شما را برای انتخاب بهترین راه راهنمایی میکنیم.

سابقه ای پررنگ

استودیو سیمیا بیش از 20 سال سابقه فعالیت در طراحی و راه اندازی تخصصی وب سایت های باربری و حمل و نقل دارد.سابقه پر رنگ سیمیا در راه اندازی وب سایت های باربری و حمل و نقل

سوالات متداول

چرا باربری به وب سایت نیاز دارد؟

امروزه با گسترش کسب و کار آنلاین و مراجعه مردم به اینترنت برای جستجو و پیدا کردن باربری مورد نظر خود ، نیاز روز افزون به باربری های اینترنتی بیش از پیش به چشم می آید. از همین رو باربری ها با راه اندازی سایت اینترنتی خود می توانند در این بازار سهم زیادی از مشتریان را به خود اختصاص دهند.

چرا سایت باربری باید سئو شود؟

امروزه 83 درصد از افراد جامعه برای جستجو یا کسب اطلاعات به گوگل مراجعه می کنند و از همین رو بازار هدف باربری ها در گوگل هستند و با یک سئو خوب شما میتوانید سهم بسیار زیادی از بازار را به خود اختصاص بدهید.

مدت زمان سئو باربری چقدر طول می کشد؟

سئو یک پروسه طولانی مدت هستش و معمولا کلمات مربوط به باربری از سختی بسیار بالایی برخوردار است ، معمولا از 6 تا یکسال مدت زمان سئو زمان می برد.

هزینه طراحی وب سایت چقدر است؟

هزینه طراحی سایت برای سایت های باربری از 10 میلیون تومان تا 20 میلیون تومان متفاوت است و براساس نیازهای شما و خدماتی که قرار است روی سایت ارائه شود تفاوت خواهد کرد.

بهترین تولید محتوا برای سایت باربری و حمل و نقل چیست؟

تولید محتوای تخصصی در حوزه باربری و شرکت های حمل و نقل براساس نیاز مشتری انجام می شود.

استفاده از مشاوره رایگان