طراحی سایت شرکت استوان سپند (اسکو)

طراحی سایت شرکت استوان سپند (اسکو)

درباره شرکت اسکو:

شرکت استوان سپند (اسکو) در حال فعالیت در زمینه صادرات سنگهای تزئینی (کوپ) و فعالیت تولیدی در زمینه معدن در چندین معدن تراورتن و مرمر کشور می باشد.

امکانات سایت اسکو:

طراحی سایت اسکو در سه زبان فارسی، انگلیسی و چینی انجام شده است. گرافیک نسبتا جدی با رنگبندی تیره به این سایت جلوه خاصی بخشیده است. در کنار این گرافیک جذب کننده برنامه نویسی پیشرفته و سئوی مناسب در موتور جستجوی گوگل به مخاطب کمک می کند تا از امکانات سایت به نحو بهتری استفاده نماید. اپراتور سایت نیز به راحتی می تواند از طریق پنل مدیریتی کاملا اختصاصی و دینامیک اطلاعات مورد نیاز خود را به روز رسانی نماید.

ویژگی های طراحی سایت شرکت استوان سپند:

شرکت استوان سپند (اسکو) در حال فعالیت در زمینه صادرات سنگهای تزئینی (کوپ) و فعالیت تولیدی در زمینه معدن در چندین معدن تراورتن و مرمر کشور می باشد. طراحی سایت اسکو در سه زبان فارسی، انگلیسی و چینی انجام شده است. گرافیک نسبتا جدی با رنگبندی تیره به این سایت جلوه خاصی بخشیده است. در کنار این گرافیک جذب کننده برنامه نویسی پیشرفته و سئوی مناسب در موتور جستجوی گوگل به مخاطب کمک می کند تا از امکانات سایت به نحو بهتری استفاده نماید. اپراتور سایت نیز به راحتی می تواند از طریق پنل مدیریتی کاملا اختصاصی و دینامیک اطلاعات مورد نیاز خود را به روز رسانی نماید.

ارسال نظر