طراحی سایت بستنی کاله

طراحی سایت بستنی کاله

ویژگی های طراحی سایت کاله:

طراحی سایت کاله از دو نسخه پرسرعت فول فلش و نسخه کم سرعت و مناسب با اینترنت های خانگی استفاده نموده ایم. دارای سئوی بالا و بهینه با موتورهای جستجو می باشد.اگر اینترنت پرسرعت در اختیار دارید پیشنهاد می کنیم نسخه فلش این سایت را از دست ندهید. گرافیک و محیط سازی کاملا اختصاصی، افکت و انیمیشن های جذاب در محیط فلش، دو زبانه بودن و از همه مهمتر دینامیک بودن تمامی اطلاعات ورودی آن از خصوصیات منحصر بفرد این سایت بشمار می رود.

امکانات وب سایت:

در نسخه کم سرعت نیز گرافیک اختصاصی به همراه برنامه نویسی پیشرفته، سئوی بالا و بهینه با موتورهای جستجو، پنل مدیریتی کاملا دینامیک و کاربرپسند از ویژگی هایی است که در طراحی سایت کاله از آن بهره گرفته شده است.شرکت فراورده های لبنی کاله، علاوه بر تولید فراورده های لبنی و گوشتی اقدام به تولید بستنی با برند کاله با استفاده از تکنولوژی روز دنیا و مشاوره شرکت های معتبر خارجی نموده است. امروزه تنوع بستنی های کاله بیش از ۵۰ محصول می باشد.

درباره شرکت کاله:

شرکت فراورده های لبنی کاله، علاوه بر تولید فراورده های لبنی و گوشتی اقدام به تولید بستنی با برند کاله با استفاده از تکنولوژی روز دنیا و مشاوره شرکت های معتبر خارجی نموده است. امروزه تنوع بستنی های کاله بیش از ۵۰ محصول می باشد.

 

مشاهده سایت

ارسال نظر